-
Zwroty i reklamacje
Zwroty:
Zwrotom NIE podlega: biżuteria z grawerem, pierścionki wykonywane na rozmiar oraz biżuteria wykonywana na specjalne i indywidualne zamówienie klienta zgodnie z art. 38 punkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów.
Reklamacje:
- Sklep zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wszelkich wad fizycznych.
- gdy produkt ujawnia wady fizyczne Klient powinien :
- poinformować o wadzie Sklep za pośrednictwem wiadomości mailowej lub telefonicznej (w wiadomości można przesłać zdjęcia produktu co ułatwi proces reklamacyjny).
- odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres pracowni: ul. Św.Teresy 23A/18 91-348 Łódź
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Koszty dostawy naprawionego produktu związane z realizacją uzasadnionej reklamacji obciążają Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Reklamacjom nie podlega naturalny proces lekkiej zmiany koloru zachodzący w mlecznych kamieniach z jasnego na bardziej żółty.
- Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia bądź defekty wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne, rozbicie, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania a także uszkodzenia wynikające z powodu nieprzestrzegania zasad pielęgnacji biżuterii (silne zabrudzenia, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie a także odbarwienia w wyniku silnej ekspozycji na słońce) nie mogą być podstawą serwisu gwarancyjnego lub reklamacji.
- Usługi naprawcze takich uszkodzeń lub defektów estetycznych mogą zostać na życzenie Klienta wycenione, przedstawione do jego akceptacji i dopiero po jej otrzymaniu - zrealizowane w ramach odpłatnego serwisu.
Gwarancja
- Sklep udziela gwarancji na zakupione w nim produkty, do 12 miesięcy.
2.Biżuteria objęta jest 12 miesięczną gwarancją, w ramach której naprawiane są wady ukryte. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń bądź defektów wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne,rozbicie, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania a także uszkodzenia wynikające z powodu nieprzestrzegania zasad pielęgnacji biżuterii (silne zabrudzenia, ciągła ekspozycja na silne słońce, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie) uszkodzeń mechanicznych, naturalnego zużycia oraz uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii. Ponadto w okresie obowiązywania gwarancji istnieje możliwość jednokrotnego bezpłatnego czyszczenia biżuterii. Każde kolejne czyszczenie może być wykonane po indywidualnym ustaleniu ceny takiej usługi.